Servicedesk
Zoek je contact?
De beheerder van jouw woning is altijd je eerste aanspreekpunt. Zij kunnen je helpen met alle vragen of eventuele problemen en zullen, indien nodig, ook technische diensten inschakelen.
Kom je er toch niet uit en is er een probleem waarmee de beheerder je niet kan helpen? Of ben je ontevreden? Dan horen we dat graag. Je kunt dan contact opnemen met onze servicedesk.
Iets per post versturen? Ons adres is: Blaak 555, 16e etage, 3011GB Rotterdam.
Hoe werkt onze servicedesk?
Van onze klantwaarde coördinator ontvang je zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging.
Voorstel oplossing
Vaak is een vraag eenvoudig en snel beantwoord. Maar soms moet er ook echt iets opgelost worden en is meer tijd en aandacht nodig. Hoe dan ook, onze klantwaarde coördinator streeft ernaar om je binnen circa 2 weken te voorzien van een goed antwoord. Mocht dat niet haalbaar zijn, dan laten we dat uiteraard ook heel snel horen. In ieder geval houden we contact.
Klachtafhandeling
Ook in het geval van klachten zoeken we naar een goede oplossing. Wanneer we het met elkaar eens zijn geworden over de oplossing zullen we dat ook altijd nog even formeel naar je bevestigen.
Tot slot
Dank voor al je input! Daar worden we beter en wijzer van!